Wikia

Wikia Polska

Strona główna

Dyskusja119
244strony na
tej wiki
Nagłówek-poleca

Najnowsze wiadomości od Wikii

  • 25
    Vuh

    Oto lista ostatnich aktualizacji na Wikii. Aktualizacje odbywają się w każdą środę. Należy pamiętać, że każdego tygodnia poprawiamy wiele małych błędów. Ta lista jedynie zawiera większe zmiany.

    • Niektóre wiadomości powitalne były przypisane do administratorów, a nie do konta Użytkownik:Wikia. Wiadom…

    Czytaj całość >
  • 16
    Wedkarski

    Dzień dobry Wikio,

    Dzisiaj przygotowałem dla Was wywiad z Kubarem906, byłym biurokratą Gothicpedii i obecnym Assassin's Creed Wiki. Na Wikii jest już parę ładnych lat, więc na pewno znajdą się osoby, które go już dobrze znają. Zapraszam do przeczytania!

    Witaj w Wikianinie od kuchni! Opowiedz kilka słó…
    Czytaj całość >
  • 29
    Nanaki

    • VisualEditor będzie wyświetlał poprawny tytuł przy tworzeniu strony.
    • Dodawanie mediów na nie-angielskich w…

    Czytaj całość >
  • 10
    Pio387

    Czołem Wikianie!

    Dzisiaj sobota, a wraz z nią kolejne wydanie Wikianina od kuchni. Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić Dragoniara, administratora Don't Starve Wiki, Durarara Wiki i Elder Scrolls Wiki. Myślę, że jego nazwa użytkownika wpadła Wam w oko, dlatego z pewnością go kojarzycie.

    Życzę przyjemnej …

    Czytaj całość >
  • 29
    Vuh

    Na http://report.wikia.net pojawiają się raporty z zestawieniem zmian kodu Wikii. Raporty zawierają zarówn…

    Czytaj całość >
  • 15
    Wedkarski

    Witajcie, Wikianie, w Wikianinie od kuchni!

    Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam administratora licznych projektów, który na Wikii jest już prawie rok. Możecie go głównie zastać na . Warto też dodać, że jest jednym z projektantów Centrum Społeczności. Tak, mowa tu o Lighcie22. Zaznaczam również,…

    Czytaj całość >
  • 11
    Baakamono

    Drodzy Wikianie!

    Mam przyjemność przedstawić wam idealne miejsce na Wiki dla każdego fana mangi i anime. Mowa oczywiście o nowo powstałym Anime Hubie, na którym będzie można znaleźć artykuły godne polecenia, interesujące filmy i nowości ze świata mangi i anime.

    Serdecznie zachęcam do częstego odwiedza…

    Czytaj całość >

Wikia sierpnia 2014

PodstawyP
EdycjaP
AdministacjaP
Zaawansowane narzędziaP

Witaj w Centrum Społeczności

To miejsce, w którym możesz porozmawiać z innymi użytkownikami serwisu, poznać najnowsze wieści i zobaczyć aktualizacje, a także znaleźć rozwiązanie problemu związanego z Twoją wiki.

Forum Lista
Nowosci Pomoc
Wsparcie

Dołącz do dyskusji na forum!

Forums icon
Nasze forum to najlepsze miejsce do znalezienia odpowiedzi i porad dotyczących Twojej wiki.

Aktywność na Forum

Więcej od Wikii

Losowa wiki