Wikia

Wikia Polska

Strona główna

Dyskusja119
273strony na
tej wiki
Nagłówek-poleca

Najnowsze wiadomości od Wikii

  • Wedkarski

    Wikianie,

    Na dzisiaj przygotowałem wywiad z Animagią, administratorką Harry Potter Wiki. O innych ważnych informacjach na jej temat dowiecie się z treści wywiadu, więc bez zbytecznego przedłużania – miłej lektury!

    Witaj w Wikianinie od kuchni! Opowiedz czytelnikom coś o sobie.
    Witam Ciebie i wszystki…
    Czytaj całość >
  • Vuh

    Oto lista ostatnich aktualizacji na Wikii. Aktualizacje odbywają się w każdą środę. Należy pamiętać, że każdego tygodnia poprawiamy wiele małych błędów. Ta lista jedynie zawiera większe zmiany.

    Uwaga: Aby zapewnić lepszą jakość tego wydania, wydanie zostało przełożone na czwartek, 18 grudnia.

    Jest to…

    Czytaj całość >
  • Pio387

    Witajcie!

    Dzisiaj nadszedł czas na wywiad z Marchewką97, administratorem i biurokratą Rayman Wiki. Bez zbędnego przedłużania, życzę po prostu dobrej lektury.

    Witaj w Wikianinie od kuchni, Marchewko. Na początek, przedstaw się.

    Cześć, jestem Marchewka i przybyłem na Wikię w 2011 roku. Pochodzę z Tarnowa…

    Czytaj całość >
  • Vuh

    Witajcie, Wikianie. Jako podsumowanie roku 2014 chcemy pomówić o naszych pomysłach na przyszły rok dotyczących stron artykułów. Jesteśmy dopiero w bardzo wczesnych fazach testowania niektórych zmian w układzie artykułu, z pomocą kilku społeczności.

    Artykuły są zdecydowanie najczęstszym typem stron n…

    Czytaj całość >
  • Nanaki

    • Niektóre problemy z zachowaniem globalnej wyszukiwarki zostaną naprawione, szczególnie te związane z kodo…

    Czytaj całość >
  • Myslec
     02:42                   

    Mr. Trololo original upload

    W cieniu chaosu związanego ze zmianami w globalnej nawigacji, nastąpią również zmiany na szczeblu administracyjnym Centrum Społeczności. Z dniem 23 grudnia 2014, czyli po równo dwóch latach na stanowisku, zrezygnuję z wszelkich uprawnień na …

    Czytaj całość >
  • Wedkarski

    Wikianie,

    W tę mikołajkową sobotę pragnę zaprezentować Wam kolejnego wikianina od kuchni. Tym razem będzie to DarknessEyes23, administrator Assassin's Creed Wiki i Whopedia Wiki. Życzę wszystkim miłej lektury!

    Witaj w Wikianinie od kuchni, opowiedz nam o sobie.
    Jestem Daniel, mam 15 lat. Na Wikii jes…
    Czytaj całość >

Wikia grudnia 2014

PodstawyP
EdycjaP
AdministacjaP
Zaawansowane narzędziaP

Witaj w Centrum Społeczności

To miejsce, w którym możesz porozmawiać z innymi użytkownikami serwisu, poznać najnowsze wieści i zobaczyć aktualizacje, a także znaleźć rozwiązanie problemu związanego z Twoją wiki.

Forum Lista
Nowosci Pomoc
Wsparcie

Dołącz do dyskusji na forum!

Forums icon
Nasze forum to najlepsze miejsce do znalezienia odpowiedzi i porad dotyczących Twojej wiki.

Aktywność na Forum

Więcej od Wikii

Losowa wiki