FANDOM

Hej. Witaj na Fandomie!

Centrum Społeczności to wiki stworzona w celu koordynowania wielu społeczności na Fandomie, umożliwienia użytkownikom znalezienia pomocy oraz przeczytania o nowościach.

Wkład w tym celu jest mile widziany, ale ta strona nie dotyczy tematów, jakimi zajmuje się Centrum Społeczności, i dlatego zostanie usunięta.

Jest kilka możliwości:

  • Możliwe, że istnieje wiki, na której Twoja treść będzie istotna. Spróbuj użyć możliwości wyszukiwania na całym Fandomie, którą znajdziesz w menu rozwijanym wyszukiwarki, na górze strony.
  • Jeśli nie ma projektu, który zajmuje się danym tematem, możesz stworzyć nową wiki.
Niezależnie od Twojego wyboru upewnij się, że informacje tutaj zawarte zostały skopiowane, ponieważ zostaną one usunięte po trzech dniach od umieszczenia tego komunikatu.

Tak właśnie witam na stronce Kawai pasta. Skąd się wziął pomysł na kawai pastę? Gdy zleciałam zobaczyć komentarze w paście Homicidal Liu pisano że jest ona kawai a jeden z oburzonych czytelników napisał ,,trzeba stworzyć kawaiipasta wiki -.-,, Co zachęciło mnie do tego aby ją stworzyć. Tutaj piszecie kawaiipasty któę mają być porostu urocze ♥. Dziękuję jeszcze raz temu użytkownikowi który napisał ten komentarz .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki