Wikia

Wikia Polska

Strona główna

Dyskusja119
317stron na
tej wiki

Przekierowano z Wikia Polska

Nagłówek-poleca

Najnowsze wiadomości od Wikii

  • Vuh

    Oto lista ostatnich aktualizacji na Wikii. Należy pamiętać, że każdego tygodnia poprawiamy wiele małych błędów. Ta lista jedynie zawiera większe zmiany.

    Jak zostało wspomniane w ostatniej aktualizacji, zaczynamy okres próbny wydań aktualizacji dwa razy w tygodniu, we wtorek i czwartek. Korzyściami z…

    Czytaj całość >
  • Matik7

    Ogłoszenie

    mar 24, 2015 przez Matik7

    Heloł!

    Chciałbym was poinformować, że od dziś będę nowym helperem na Wikii (strzeżcie się ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Wiecie zapewne, co to oznacza i nie muszę się rozpisywać. Miejsce na wszelkie gratulacje jest o tam, na dole .

    To tyle, dziękuję i liczę na miłą współpracę (© Userblog:Wedkarski). :)

    Czytaj całość >
  • Wedkarski

    Wikianie,

    W dzisiejszej odsłonie Wikianina od kuchni przedstawiam Wam Matika7. Możecie go zastać tutaj, na Centrum Społeczności, ale przede wszystkim edytuje na Awatar Wiki i Assassin's Creed Wiki. Bez zbędnego przedłużania, pozostaje mi tylko życzyć przyjemnej lektury.

    Witaj w Wikianinie od kuchni! …
    Czytaj całość >
  • Nanaki

    Oto lista ostatnich aktualizacji na Wikii. Aktualizacje odbywają się w każdą środę. Należy pamiętać, że każdego tygodnia poprawiamy wiele małych błędów. Ta lista jedynie zawiera większe zmiany.

    • Beta podświetlania składni otrzyma różne poprawki, w tym:
      • Brak podświetlania na stronach, które na początk…

    Czytaj całość >
  • Nanaki

    W 2012 wypuściliśmy funkcję o nazwie Specjalna:Promocja, która pozwalała administratorom na ustawienie tekstu i obrazu używanego do promocji na pl.wikia.com. Szybko zyskała na popularności – kto by nie chciał wypromować swoją wiki? Ale wraz ze wzrostem liczby używających jej wiki oraz zwiększeniem …

    Czytaj całość >
  • Pio387

    Witajcie!

    Przedstawiam Wam Electrona PL, założyciela Ogrodu Petenery. Na wstępie, chciałbym wszystkim Wam, czytelnicy, życzyć miłej lektury... wierzę że wywiad będzie się Wam podobał!

    Cześć Electronie! Witaj w Wikianinie od kuchni... i na dobry początek wywiadu, powiedz o sobie co nieco.

    Ja też Cię wit…

    Czytaj całość >
  • Pio387

    O VSTF słów kilka

    mar 12, 2015 przez Pio387
    Witajcie! Dzisiaj Rappy z Community Support Team przynosi Wam nowe wieści z Volunteer Spam Task Force (VSTF).

    Zapewne wielu z Was wie, że Volunteer Spam Task Force to grupa wolontariuszy, którzy starają się o to, by Wikia była wolna od spamu i wandalizmu. Pracują za kulisami, by utrzymać ten nieznośn…

    Czytaj całość >

Wikia marca 2015

PodstawyP
EdycjaP
AdministacjaP
Zaawansowane narzędziaP

Witaj w Centrum Społeczności

To miejsce, w którym możesz porozmawiać z innymi użytkownikami serwisu, poznać najnowsze wieści i zobaczyć aktualizacje, a także znaleźć rozwiązanie problemu związanego z Twoją wiki.

Forum Lista
Nowosci Pomoc
Wsparcie

Dołącz do dyskusji na forum!

Forums icon
Nasze forum to najlepsze miejsce do znalezienia odpowiedzi i porad dotyczących Twojej wiki.

Aktywność na Forum

Więcej od Wikii

Losowa wiki