Wikia

Wikia Polska

Strona główna

Dyskusja119
264strony na
tej wiki

Przekierowano z Wikia Polska

Nagłówek-poleca

Najnowsze wiadomości od Wikii

  • 2
    Pio387

    Cześć Wikianie!

    Dzisiaj sobota i kolejna odsłona Wikianina od kuchni. Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić Janinkę11, założycielkę Jak Wytresować Smoka Wiki, biurokratkę Narnia Wiki i administratorkę Dziedzictwo Wiki. Bez zbędnego przedłużania, chciałbym jedynie życzyć dobrych wrażeń podczas lektury wy…

    Czytaj całość >
  • 15
    Vuh

    W ciągu ostatnich kilku miesięcy ciężko pracowaliśmy nad nowym sposobem prezentacji galerii zdjęć i teraz jesteśmy gotowi, aby pokazać wszystkim owoce naszej pracy! Dziś, nowe galerie zdjęć będą dostępne w sekcji Laboratorium w rozszerzeniach wiki.

    Naszymi celami w zaktualizowanej galerii obrazów są…

    Czytaj całość >
  • 5
    Vuh

    Oto lista ostatnich aktualizacji na Wikii. Aktualizacje odbywają się w każdą środę. Należy pamiętać, że każdego tygodnia poprawiamy wiele małych błędów. Ta lista jedynie zawiera większe zmiany.

    • Niektórzy użytkownicy otrzymywali błędy związane z odznaczeniami, podczas próby wyświetlenia ich na stron…

    Czytaj całość >
  • 30
    Wedkarski

    Witajcie,

    W dzisiejszym wywiadzie prezentuję Szynkę013, administratora Ben 10 Wiki i Generator Rex Wiki. Jest także aktywnym użytkownikiem (i czatownikiem) na Centrum Społeczności, dlatego raczej będzie to osoba Wam znana.

    Witaj w Wikianinie od kuchni, opowiedz o sobie.
    Siema nieee Jestem Szynka013, …
    Czytaj całość >
  • 6
    Vuh

    • Zaktualizowany, globalny pasek nawigacji nie będzie już ukrywać niektórych okien dialogowych.
    • Przesyłanie …

    Czytaj całość >
  • 16
    Vuh

    Witajcie Wikianie. W ciągu ostatnich kilku miesięcy zespół pracował i eksperymentował z wieloma nowymi i udoskonalonymi funkcjami. Jedną z tych funkcji jest globalna nawigacja, która jest prawie gotowa do załączenia jej na całej wiki.

    Było kilka pomysłów, które próbowaliśmy osiągnąć w nowej nawigacj…

    Czytaj całość >
  • 34
    Nanaki

    Witajcie Wikianie!

    Minęło już parę miesięcy od ostatniej aktualizacji VisualEditora i wiele się działo w tym czasie. Dzisiaj przybliżę Wam ostatnie poprawki, informacje dotyczące ważnej zmiany nadchodzącej w tym miesiącu oraz przyszłych planów dotyczących VisualEditora.

    Przez ostatnie cztery miesiące…

    Czytaj całość >

Wikie października 2014

PodstawyP
EdycjaP
AdministacjaP
Zaawansowane narzędziaP

Witaj w Centrum Społeczności

To miejsce, w którym możesz porozmawiać z innymi użytkownikami serwisu, poznać najnowsze wieści i zobaczyć aktualizacje, a także znaleźć rozwiązanie problemu związanego z Twoją wiki.

Forum Lista
Nowosci Pomoc
Wsparcie

Dołącz do dyskusji na forum!

Forums icon
Nasze forum to najlepsze miejsce do znalezienia odpowiedzi i porad dotyczących Twojej wiki.

Aktywność na Forum

Więcej od Wikii

Losowa wiki