Wikia

Wikia Polska

Strona główna

Przekierowano z Wikia Polska

374strony na
tej wiki
Dyskusja119
Nagłówek-poleca

Najnowsze wiadomości od Wikii

  • Vuh

    Dlaczego Wikia ewoluuje

    lip 3, 2015 przez Vuh

    Wikia jest ogromnym miejscem z wielką platformą stanowiącą jej podstawę. Czy kiedykolwiek widziałeś listę wszystkich rozszerzeń, które istnieją na Wikii? Jest imponująco długa i trochę myląca.

    Prostym wyjaśnieniem tego zjawiska jest to, że chcemy, aby społeczność miała dostęp do tak wielu narzędzi s…

    Czytaj całość >
  • Nanaki

    Oto lista ostatnich aktualizacji na Wikii. Aktualizacje odbywają się we wtorki i czwartki. Należy pamiętać, że każdego tygodnia poprawiamy wiele małych błędów. Ta lista jedynie zawiera większe zmiany.

    • Niektóre wikie testowe (devboxy używane przez developerów do testowania funkcji i błędów) dostały …

    Czytaj całość >
  • Nanaki

    • Łamanie linii w tytułach stron już nie będzie występować w połowie słów.
    • Znikną niepożądane linie p…

    Czytaj całość >
  • Vuh

    Na http://report.wikia.net pojawiają się raporty z zestawieniem zmian kodu Wikii. Raporty zawierają…

    Czytaj całość >
  • Vuh

    Cześć Wikianie!

    Wielu z Was tworzy strony na Facebooku dla swoich wspólnot, aby przekazywać aktualności i aktualizacje dla swoich czytelników i edytorów. Niektórzy z was również używają swojej strony głównej, aby promować stronę na Facebooku. Jeśli używasz widgetu Like Box/widgetu wyświetlającego za…

    Czytaj całość >
  • Vuh

    • Zakładka "Zaawansowane" w Panelu administratora powinien otrzymać poprawki w wyglądzie.
    • Sytuacja, k…

    Czytaj całość >
  • Vuh

    • Problem wpływający na proces automatycznego zamykania konta został poprawiony.
    • Błąd, który uniemożl…

    Czytaj całość >

Wikia lipca 2015

PodstawyP
EdycjaP
AdministacjaP
Zaawansowane narzędziaP
Urządzenia mobilneP

Witaj w Centrum Społeczności

To miejsce, w którym możesz porozmawiać z innymi użytkownikami serwisu, poznać najnowsze wieści i zobaczyć aktualizacje, a także znaleźć rozwiązanie problemu związanego z Twoją wiki.

Forum Lista
Nowosci Pomoc
Wsparcie

Dołącz do dyskusji na forum!

Forums icon
Nasze forum to najlepsze miejsce do znalezienia odpowiedzi i porad dotyczących Twojej wiki.

Aktywność na Forum

<a href="https://www.facebook.com/wikiapl">Wikia Polska</a>

Więcej od Wikii

Losowa wiki