Wikia

Wikia Polska

Strona główna

Dyskusja119
307stron na
tej wiki

Przekierowano z Wikia Polska

Nagłówek-poleca

Najnowsze wiadomości od Wikii

  • Pio387

    Witajcie!

    W dzisiejszej odsłonie Wikianina od kuchni, chciałbym Wam przedstawić Lisicę01, administratorkę kilku projektów, między innymi Tmnt Polska Wiki, Igrzyska Śmierci Wiki i Przewodnik Wiki. Życzę wszystkim miłej lektury!

    Cześć Lisico! Witaj w Wikianinie od kuchni! Na dobry początek powiedz nam c…
    Czytaj całość >
  • Vuh

    Oto lista ostatnich aktualizacji na Wikii. Aktualizacje odbywają się w każdą środę. Należy pamiętać, że każdego tygodnia poprawiamy wiele małych błędów. Ta lista jedynie zawiera większe zmiany.

    • Wyróżnione wątki w powiadomieniach będą teraz właściwie wyrównane.
    • Nowa galeria obrazów będzie od teraz ko…

    Czytaj całość >
  • Wedkarski

    Wikianie,

    W dzisiejszym wywiadzie macie okazję poznać bliżej użytkownika o nicku Ciastkoo, którego być może znacie już stąd – Centrum Społeczności lub Cartoon Network Wiki, gdzie posiada uprawnienia administratora. Życzę miłej lektury.

    Opowiedz czytelnikom kim jesteś i gdzie Cię można znaleźć na Wik…
    Czytaj całość >
  • Nanaki

    • Zostanie wprowadzona trzecia runda planowanych aktualizacji globalnej nawigacji, w której znajdują się:
      • Po…

    Czytaj całość >
  • Pio387

    Witajcie!

    Dzisiaj sobota, a wraz z nią i wywiad. Dzisiaj przedstawiam Wam VerMę, biurokratkę Scoobypedii. Życzę każdemu czytelnikowi dobrej lektury tego wywiadu.

    Cześć VerMa! Witaj w kolejnej odsłonie Wikianina od kuchni! Powiedz co nieco o sobie!

    Cześć wszystkim! Na wstępie uprzedzam lojalnie, że mam …

    Czytaj całość >
  • Vuh

    • Kolejna runda planowanych aktualizacji dla globalnej nawigacji nadchodzi - w tej aktualizacji, dolna ramk…

    Czytaj całość >
  • Baakamono

    Czołem! Mam okazję przedstawić wam blog Charliego Boatwrighta - jednego z analityków w Zespole Wikii.

    Dzisiaj na warsztat weźmiemy optymalizację dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization – SEO; zwana także pozycjonowaniem). Najogólniej mówiąc, jest to proces zwiększający szansę na…

    Czytaj całość >

Wikia lutego 2015

PodstawyP
EdycjaP
AdministacjaP
Zaawansowane narzędziaP

Witaj w Centrum Społeczności

To miejsce, w którym możesz porozmawiać z innymi użytkownikami serwisu, poznać najnowsze wieści i zobaczyć aktualizacje, a także znaleźć rozwiązanie problemu związanego z Twoją wiki.

Forum Lista
Nowosci Pomoc
Wsparcie

Dołącz do dyskusji na forum!

Forums icon
Nasze forum to najlepsze miejsce do znalezienia odpowiedzi i porad dotyczących Twojej wiki.

Aktywność na Forum

Więcej od Wikii

Losowa wiki