Fandom

Wikia Polska

Wikia miesiąca

646stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja97 Udostępnij

Konkurs na Wikię miesiąca jest obecnie zawieszony.

Wyróżnij swoją wiki w inny sposób:
Blog · Spotlight · Slider

Wikie miesiąca

Wikia miesiąca medal.png

Takim znakiem oznaczamy Wikię miesiąca

Gdy przeglądamy różne wikie, któraś z nich może nam przypaść do gustu. Możemy zagłosować na nią tutaj, dzięki czemu możemy sprawić, że więcej Wikian ma szansę się o niej dowiedzieć.

Zasady głosowania i przyznawania tytułu

  1. Każdy zarejestrowany użytkownik może zgłosić jako kandydata dowolną wikię spełniającą zasady.
  2. Do głosowania można zgłaszać wikie posiadające co najmniej 50 artykułów i co najmniej jednego administratora, który w miesiącu poprzedzającym rozpoczęcie głosowania wykonał min. 25 zmian (nieusunięte edycje i zmiany w rejestrze).
  3. Jeżeli administracja wikii nie życzy sobie zgłaszania jej do konkursu, ma prawo zgłosić to tutaj, dodając linka do dyskusji, w której zostało to ustalone. Kandydatury takich wikii będą od następnego głosowania każdorazowo wycofywane. Wykreślenia z listy może dokonać administrator w każdej chwili.
  4. Nowe kandydatury można zgłaszać do dwudziestego dnia miesiąca (włącznie). Głosować można do przedostatniego dnia miesiąca (włącznie).
  5. Prawo głosu posiadają wszyscy użytkownicy Wikii z co najmniej 250 nieusuniętymi edycjami w przestrzeni głównej we wszystkich projektach Wikii i 2-miesięcznym stażem. Zabronione jest głosowanie pacynek i botów.
  6. Raz wpisanej nominacji nie można wycofać.
  7. Wikia, która nie została wybrana w głosowaniu, może być zgłoszona ponownie, jednak nie więcej niż trzykrotnie z rzędu.
  8. Jeśli dana Wikia zostanie Wikią miesiąca, może być zgłoszona ponownie do głosowania po 12 miesiącach.
  9. Tytuł Wikii miesiąca otrzymuje wikia, która podczas głosowania uzyskała największą różnicę głosów „za” i „przeciw”. W wypadku remisu, o wygranej decyduje całkowita ilość głosów, a jeśli i tu jest remis, przyznaje się dwa pierwsze miejsca ex aequo.
  10. Jeżeli żadna wikia nie otrzymała więcej głosów „za” niż „przeciw”, Wikia miesiąca nie zostaje wybrana.
  11. Gdy kilka wikii zostało zgłoszonych do głosowania, można zagłosować na każdą. Należy jednak pamiętać, że na każdą wikię można zagłosować tylko raz.
  12. Użytkownik może w trakcie głosowania zmienić głos.
  13. Zwycięska wikia (lub wikie, vide punkt 9.) zostaje wyróżniona na stronie głównej Centrum Społeczności, a także otrzymuje na miesiąc spotlight, niezależnie od warunków przyznawania spotlightów.
  14. Regulamin może być zmieniony po wcześniejszej debacie na stronie dyskusji. Zmiana regulaminu następuje w ostatnim dniu miesiąca z mocą obowiązywania od pierwszego dnia miesiąca następnego.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wikia miesiąca

  • Zgłaszam sprzeciw!

    3 wiadomości
    • Po pierwsze pozwól że zamienię kolejność wiadomości i tytułu, których funkcje ewidentnie pomyliłeś. ;) Po drugie będziesz miał ki...
    • <div class="quote"> Wedkarski napisał(a): Po pierwsze pozwól że zamienię kolejność wiadomości i tytułu, których funk...
  • Zawieszenie Wikii miesiąca

    28 wiadomości
    • <div class="quote"> Wedkarski napisał(a): Cześć, Wikia miesiąca w obecnej formie jest prowadzona od niecałych 4 l...
    • Wynik głosowania/dyskusji po 3 dniach: W związku ze zdecydowanym poparciem wyżej (21 OKejek + 15 pozytywnych wypowiedzi) Wikia miesi...

Więcej w Fandom

Losowa wiki